ouppsi

Dude, nästan två veckor utan uppdatering här? Jag som älskar att skriva det var ju därför jag började blogga från första början.. hm... Nåja, jag lever! Fast det är knappt haha åkte på en dunderförkylning igår. Japp, vaknade och fick ingen luft helt uppsvullen men blev lite bättre så gick till jobbet. Två ipren senare och jag blev bara sämre och sämre.. när jag senare var hemma och deckade i soffan så kollade jag febern och 38.5! Normalt sett får jag aldrig feber, min normala temp ligger på 36.5, ibland strax under till och med... Och oftast när jag misstänker att ha feber har jag undertemp hahaha så iallafall, blev förvånad. Nu är de bättre, nere på 37.7, vilket iofs är ganska mycket med tanke på min normaltemp...

Hahaha för övrigt fick jag en snilleblixt, en riktig pangide på en bok jag vill skriva! Den skulle bli klockren, man skulle skratta och bli förbannad och ledsen och skratta ännu mer och säkert chockad, åh den vore så kul att skriva! Får se om jag får en arbetslös höst, isåfall kanske jag tar tag i det. Arbetslös? Ja, det är för tillfället bara sommarjobb jag har/hade. Sista dagen imorgon, hoppas sjutton jag kan vara med då!




Hatar innlägg utan bilder så i brist på annat och som uppmuntran efter trist sjuk-snack slänger jag upp dessa bilder som föreställer mig och mina vänner Natha, Frida och Minna... Föra fredagen innan vi drog ut för att dansa osv :):):) Bilderna snodde jag för övrigt från Minna ;)
Det är fina försök till eh.. gruppbilder? Outfit bilder? Vi trodde dessutom kameran var längre ner än den var. Host?
Ääh övning ger färdighet säger dom. Vi lär behöva en hel del?






Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jösses, låter inte alls som en roligt förkylning! =/ Hoppas du blir frisk snart!

2010-08-12 @ 20:36:21
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: karin

De flestas normaltemp är typ 36.5... min är iaf det också ;D

Jag vet wow, jag kommenterar din blogg, men så går det när man är ledig och vaknar tidigt (för att vara mig alltså typ tio) och inte har något att göra för folk jobbar...

2010-08-13 @ 11:38:37
Postat av: Tess | Puzicat '

grym blogg ;D

2010-08-14 @ 14:00:32
URL: http://puzicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0