Skärpning småbarn!




ITS TIME FOR MY EVIL EYE!
Pinsama pubertetsungar

Denna gånger slog tanken mig igår när jag gick på stan med Mami ett tag. Alltid lika  roligt!
MEN!
Jag observerade en sak, det var en tjej i yngre tonåren som gick med sin mamma. Hon såg verkligen obekväm ut och vibbarna hon sände ut skrek att hon skämdes och "ohmygod" om någon av hennes klasskompisar skulle se?!
Mamman såg helt normal ut, kanske en anning sårad över att dottern såg så lidande ut. No more.

Visst, jag kan förstå en del som tänker att det är "pinsamt" att gå på stan med sina föräldrar, okej en del kanske är en aning pinsama av sig. MEN HALLÅ! Hur ska de lära sig att vara minre pinsamma om de inte får en chans att försöka? Och faktiskt hörrni, det är inte pinsamt att vistas offentligt med sina föräldrar. Var stolta istället! Och kan garantera att det är tusen gånger värre att gå med ex. sin mamma och sen verkligen skämmas, typ gå två meter bort och blänga ner i marken och snäsa av om hon försöker säga nått. Det ser bara pinsamt ut, upp med hakan och se lite stolt ut istället så är det ingen som skrattar i smyg :D

Kommentarer
Postat av: Minna

nummer ett, tack så mycket, de är snyggare i vekligheten ;)

nummer två, fan va snygg bild! I like you evil eye's ^^

2010-08-28 @ 12:07:57
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa precis, allt de viktiga borde man ju köpa innan ;D



Du borde testa den som jag har "Sand" och sen köpa IsaDoras puder nr 10. Min foundation är lite mörkare än min hy men tar jag på pudret så får jag rätt färg eftersom det är vitt mer eller mindre ;D

Annars kan du alltid fråga om hjälp i affärerna :P

2010-08-28 @ 12:13:32
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: MADDES

hehe nej det har du förstås rätt i. snart kilar väl varenda liten tjej runt med den där koftan och då vill man inte ha den själv längre ;)

2010-08-28 @ 17:47:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag håller med dig till 100 %, jag fattar inte det där. För det första så är föräldrarna oftast dem som alltid kommer finnas där, no matter what. För det andra är det säkert jättemånga tonåringar som önskar deras föräldrar kunde spendera sån tid med dem, för deras föräldrar inte riktigt bryr sig. För det tredje - kvalitetstid är bland det bästa man kan få, den ska man ta vara på - man vet ALDRIG när den andra försvinner.

2010-08-29 @ 12:48:23
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag kommer både ta bilder och filma hela stället :D

2010-08-29 @ 12:56:24
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0