26/2 after skii party

Bra kväll igår!!!
Natha och jag bestämde oss kind of sista minuten att ähfan vi drar till krogen, tar en öl och dansar så länge fötterna bär!
Sagt och gjort, nio bussen mot stan in på Hugos alldeles för tidigt (haha tio liksom?!) Satte oss på uteterassen och vips så var det massor av folk där hon kände och inte kände men som vi snacka med endå och sen dök de upp folk vi träffade förra helgen på en hemmafest jag for till mitt i natten haha, Rise against liksom, måste ju varit bra folk där man inte fick missa?
Well sedan började ett band spela "new tunes" tror jag, massa goa covers vi sjöng med i och dansade lite så småningom till. Tappade bort kvinnan ibland men gjorde inte så mycket var verkligen bara trevligt folk ute så klarade mig fint:)
Eller, hahaha en kille såg förbannat läskig ut när han stod helt still och stirrade på mig tre låtar igenom sen fejkade jag att jag var tvungen att kissa.
Sedan visade han sig känna några som jag kände så snubben presenterade sig tre gånger. Jaaahaaa? Fortfarande läskig:P
Sen då? Kom jag hem eller? Nae vi tänkte att vi har alldeles för kul för att dra halv två så vi stannar o ser vad som händer i värsta fall får vi gå till mcdonalds liksom hahaha. DET GÅR TRO MIG!
Sedan raggade hon upp ett ex till henne och jag..jag..ja.. äääh nu vart det inte helt rätt ordning slutade iaf med att vi sov på olika ställen.
Jag och sova på oplanerade ställen alltså. Well var inte så farligt, gillar dem de är trevliga :D
Iallafall skjuts från hugos halv fyra something, och vad händer på väg dit vi skulle sova?
PUNKTERING. Hahahahaha. Men de ordnade sig med rätt fort sen såg vi American Pie The Wedding när vi kom hem dit. Ja, jag hade inte sett den innan! Hahaha så himla bra den var.

Somnade vid halv sju imorse, sov ett par timmar, fick skjuts ner till stan igen vid 12 tiden och sedan 1 bussen hem. Nu ska jag sjutton gå och lägga mig en stund till sen ska jag ta en dusch och två koppar kaffe sen är jag fit for fight for what ever this night has in mind for me. Duuude, vad hände med mitt ta-det-lugnt-och-vila-upp-mig lov?!
Sak samma såhär piggofin är jag nu klädd i kägerhalsduk jag fick av nån igår ;D


Haha fick en del härliga, goa, roliga, snälla, lustiga kommentarer igår iallafall med. Och 4 olika ville bjuda mig på drinkar? Boy, vad hände denna uppmärksamhet var jag inte van vid!

Men för att sammanfatta.
Hade askul igår! Tack alla jag mötte igår:D

Uppd:
vart inget sova duschade och drack kaffe bara istället. Nu funderar jag på hur kvällen ser ut vad jag orkar och känner för?

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Oj, vilken kväll/natt du haft! ;D

2010-02-27 @ 19:44:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Anonym

idag har jag varit i helsingborg xd allt bra annar`s?

2010-02-27 @ 22:33:35
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0