Moi'

På filmstaden i Norrköping i salong 1 högst upp längst in i hörnet är min favorit bio plats nu, för där är över trappen typ så man kan sitta och dingla med fötterna även fast man har långa ben som jag hahaha.

Iallafall så har man äntligen sett Sherlock Holmes! Den var riktigt bra, gillade sättet den var gjord och.. hm nej kommer nog inte på något alls att klaga över. Jag var lite extra trög igår bara och tyckte det tog ovanligt lång tid innan själva huvudhandlingen kom igång. Eller alltså, det hände mycket runt omkring innan. Mer än i en "vanlig" film, men det kan ha varit jag som var lite trög som sagt hehe vad gör jag uppe såhär tidigt nr jag borde sova ut?


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Oh, den vill jag också se!



sv: Åh okej, stackars lilla hunden då! Att sitta fast så där måste verkligen skapa panik. :O Nej jag dömde inte eran hund som galen, utan jag tänkte att INNAN jag gör det (skämt åsido) så frågar jag vad som var orsaken till bitolyckan. :)



Tack så mycket! :D

2010-02-06 @ 10:31:05
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0