monday

Hur var helgen?
Well i fredags åkte jag hem till Natha, det var roligt! Vi färgade mitt hår och massa puckon trodde det var hennes. Mitt är ju bara en sådär 13 centimeter längre. Och mörkt. Nåja kul hade jag iallafall och lördagen gick vi på stan och jag storshoppade haha. Hade askul, tack för helgen Natha! "---KOD RÖD KOD RÖD UBÅTARNA FÖRSVINNER FRÅN GPSEN!---"  HAHA..

Och lördagkväll? Haha hugos vart annars... råkade bli så även denna helg. Men det var kul vi dansade på och träffade trevligt folk och så vidare. Denna helg kom jag hem iallafall, tur det va. Hade askul förra helgen tyvärr verkar det inte som att det var en vidare bra helg iallafall, det mesta verkar ha tagit helt fel vändning efteråt. Cp. Störigt, men vad kan jag göra? Jäkla solrosfrö!
Dance fucker, dance! Söndag var jag på hahaha funktionärsutbildning på kråkvilan (speedwaybanan) kl 10 en söndag är på tok för tidigt och tyvärr var snubbarna och damerna ej mutbara så nästa gång är alla hjärtans dag kl 10 -.-'

Förra årets alla hjärtans dag var den bästa någonsin, dagen innan hade jag ju sett Rise Against live i hamburg för första gången i mitt liv. Handen på hjärtat det bästa som hänt mig. :)

Puss nu är det en ny vecka igen!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Yey för hårfärgning!

2010-02-02 @ 18:11:23
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0