Sunday

Godmorgon!
Haha tänkte ju vara hemma den här helgen men när Natha ringer och babblar och tycker jag ska komma dit hon är och jag hör folk snacka bra om Rise Against där, hejdå hemmakväll! Kul att ses men nu ska jag dra vidare:D

Inte helt fel endå att tillbringa en lördag kväll med massa bra musik och trevligt folk.
Haha iallafall, nu längtar jag ännu mer till West Coast Riot i sommar som jag för övrigt redan köpt biljett till. Vilka jag ska gå med? Ja..ja.. äsch finns masa bra folk där säkert! Äsch igen, jag vet flera stycken som "ska" dit och vill dit, bara ingen mer än mig som köpt biljett än. Spännande Jenny! Och jag har sovit kanske två timmar imorse och snart får vi gäster, mamma fyller år på tisdag. Jag känner mig sådär lagom flummigt övertrött.
Och karin och Frida har åkt till fjällen bhuhuhu vem ska jag nu gå ut på promenader med? :(

Lyssnade på mycket bra musik inatt, ska se om jag kommer ihåg allt och hittar det själv nu ifall spotify vill fungera idag. Tills vidare gott folk om någon skulle ha missat denna grymt bra låt...


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det löser sig nog med sällskap till festivalen! ;D

2010-02-22 @ 16:50:04
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0