Kreativ blogger award!

Nyss upptäckte jag att jag fått en kommentar av min vän Sara. Upptäckte där att jag blivit utmanad att tala om 7 (hahaha sju är en siffra jag förknippar med henne för hon skriver det jämnt och ständigt 7777)- sannigar om mig själv. Och länka till den som utmanade mig och sedan till andra som förtjärnar detta som det så fint heter "Kreativ-blogger-award"
Undra om det är en pik om att man är okreativ? hehehe sak samma här kommer en hög med sanningar om mig som kanske inte så många vet.

1. Jag älskar att rita! Det händer allt för sällan nu för tiden men kul är det.

2.  Jag var 16½ år gammal när jag för första gången kunde visa mig i linne/urringad t-shirt bland folk utan att skämmas ihjäl. Haft stora komplex.. Hade under alla år så fullt upp med att oroa mig för en vis sak att jag inte ens tänkte tanken att jag hade ovanligt små bröst som många andra hade komplex över. haha...

3. Har aldrig någonsin rökt, inte ens provat ett bloss och inte ens vattenpipa. Den ni!

4. Om jag väl bestämmer mig för något så ger jag mig inte förrän det är så/jag lyckats.

5. Jag drömmar ibland sanndrömmar!

6. Jag tror på att det finns "spöken", andar etc. (ja, jag har bevis!)

7. Jag brukar börja skratta högt när jag tillexempel åker buss ensam och kommer att tänka på något roligt haha

Ää inte världens roligaste hemligaste fakta kanske hehe skyller på de fyra brända chokladmuffinsarna jag nyss åt. Mm... muffins!


hehehehe nej är inte hippie på riktigt. Vi hade bara kul med smink o kläder o kamera igår :)

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Wow, vilket steg du tog där när du var 16! :D



Grymt att du heller inte rökt! Vissa saker i livet är inte värda att testa, speciellt sånt som man vet är otroligt farligt.



sv: Ikväll får ni se godsakerna! ;)

2010-02-26 @ 08:29:54
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Duktig du är som aldrig rökt!

2010-02-26 @ 11:52:17
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra med dej idag? :)

2010-02-26 @ 13:16:50
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack så mkt :D det är bra med mig ocks :)

hittar du på idag då ?

2010-02-26 @ 13:46:37
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Den anledningen personer har som testat på allt är ungefär att man ska veta hur allt är innan man dör, att man ska ha erfarenhet kring allt. Jag känner inte att jag behöver veta ALLT här i livet, det som är farligt och alla vet att det är farligt - då vet man ju redan.

2010-02-26 @ 16:05:16
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Lund

Åhh du haaade gjort den :D yaaaay :D:D

uuuwa~ jag kommer aldrig förstå mig på dian sanndrömmar, men hoppas de inte blir jobbigt för dig till slut :):)



jag gillar tanken att bli sammankopplad med 7777 xD den gubben är jag på nått sätt ;)

2010-03-03 @ 11:08:39
URL: http://luuuuund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0