Long time no see

Såg nyss på Tjenare Kungen.
Sist jag såg den var jag 14 år gammal och störtkär. Haha..
Fick mig att tänka tillbaka på tiden i vammar, högstadiet... gick igenom min bilddagbok och har tyvärr inga bilder från jag var 14, men 15 iallafall!
Tider det! Miss it a lot sometimes huh.



Haha jag, karn och Jonny på bilden.


..Du bara bryr dig inte alls
Det får gå som det går
Vad skall du bli

Nu är du ung och rebellisk som fan
Du sätter hårt mot hårt
Du vet precis vad du vill
Och du vill inte bli en av dom där

Fortsätt fortsätt å va rebell
Fortsätt fortsätt å va dig själv
Fortsätt fortsätt å va rebell

Hur ska de bli med din framtid då
Hur ska de bli om några år
Ska du sjunka in i en fåtölj
Vad ska hända med dig
Vad ska du bli

Gå upp-gå till jobbet-jobba-jobba-äta lunch
Samma sak händer imorgon
Jobba-åka trick-hem å sätta sig å glo
Det är inget liv
Det är slaveri

Så fortsätt fortsätt å va rebell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0