"We all die alone, he shouted as he passed"

Det bästa med magsjuka är att de går över fort men man måste endå vara hemma isolerad x antal timmar efteråt, då hinner man med mycket som tex städa rummet, gå ut och få lite solljus, se på tv, se mer på tv och kanske en film eller två. 8D
Dude, det är så äkligt men men var över på ett par timmar hehehe. Fått lida med rätt bra huvudvärk idag dock uff hoppas verkligen den går att sova bort. Imorgon är sista dagen på praktiken, fy sjutton varit där i tio veckor redan. Jag undrar hur de ska klara sig utan mig haha i tisdags kom chefen och frågade om jag kunde leta fram några bilder och skriva ut dem på nytt för han hade gjort fel. Haha fattarni, chefen går till mig, praktikanten och ber mig göra nått för att han gjorde fel? Coolt. Men som sagt, hur ska de klara sig utan mig :'D
Har iallafall trivts där och lärt mig en del, övat på mitt pokerface när folk kommer in och säger något korkat, luktar illa, ser ut som hejkomochhjälp eller liknande. Jag har blivit riktigt bra på att hålla masken:D haha nejmenja. Puss!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Usch då, inte roligt med magsjuka! :(



sv: Tack så mycket! :D

2010-02-12 @ 12:20:32
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Just riktiga smöriga smörpopcorn gillar jag, så denna Jelly Bean med den smaken funkar faktiskt! Det är helt galet hur varenda Jelly Bean verkligen smakade som dem skulle. Jag menar, grillad marshmallow smakade verkligen som en grillad marshmallow. :O

2010-02-14 @ 13:38:06
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Anonym

pez är så jvla gott :D

2010-02-14 @ 21:58:55
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0