Gallileo Figaro

Ibland på jobbet, ett tag till och från så förstod jag precis hur Gallileo Figaro i musikalen "We Will Rock You" kände sig. Att dagarna i ända tvingas lyssna på East FM och hjärntvättarmusiken de spelar där... Jag började känna mig halvt scizofren när jag gick och mumlade citat ur låtar för mig själv och blängde på snubbarna som skulle jävlas och höjs radion extra efter varjegång jag sänkt. För stänga av, det gav jag upp fort.
hehehe jag börjar få kläm på det där (HAHAHAH WTF "KLÄM" kul utryck) med evil eye, de ser riktigt respektfullt på mig nu mera!

Idag dock så höll jag på att få en smärre chock när de spelade Bandit rock hela dagen och dessutom höjde, åh tack du store! Hade nog blivit satt på psykhem annars om jag tvingats lida till musik jag ogillar en dag till.

Det är lustigt det där, normalt sett skulle jag stått ut, men när de skulle envisas och höjja onödigt mycket, jag menar, det är en arbetsplats inget diskotek. Jag gillar också att ha hög volym men inte när jag jobbar. Nåja, som sagt, normalt sett skulle jag stått ut, men nu får jag verkligen rycket på dem.

 Äsch, jag tackar Bandit rock för en bra radiokanal med mycket grym musik!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Bandit är verkligen räddaren i nöden ibland. Jag tycker däremot det är trist att dem, precis som andra radiokanaler, spelar samma låtar om och om och om igen. =/

2010-07-23 @ 18:04:13
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: DESIGN BY EKBERG

älskar bandit rock.. bästa ever.. en gammal klasskompis jobbar där :D

2010-07-31 @ 00:23:55
URL: http://designbyekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0