HAHA

I torsdags var jag på bio med Karin och Frida och vi såg Eclipse. Tyckte om den MYCKET mer än New Moon! Haha skrattade igenom hela filmen, ja nej den kanske inte var så extremt rolig men mitt humör var på topp och när jag väl började garva kunde jag inte sluta. Så satt och skakade och bet i läppen och tuggade sönder klubbpinnar för att inte garva högt, vet ju själv hur irriterande det är när folk skrattar när det inte är kul.. Men den var snyggt gjord och ja, bra.
Kommer ihår när jag läste boken, jag blev flyförbannad och asarg på Jakob så slog näven i väggen omedvetet vid ett tillfälle. Ja, när jag läste var jag verkligen helt inne i böckerna haha. Men i filmen, alltså det är mycket svårare att bli arg på han när man ser honom :'D

Hahahahahahhahaha jag dör! Precis nu när jag skrev klart det där sista säger min spotify "Hello, its Taylor from twilight.." ååh. Ett tecken? Nej kanske inte x)



Hittade ett halsband häromdagen på jobbet, bland varuprover så gav endast 5:- för det, Nanananana. Jag har fått för mig att det är snyggt med den stilen av halsband, eller ja det har jag alltid tyckt men mer nu. Frågan är bara om det är tokigt att använda kors för att det är snyggt? Well nja nää tycker jag inte. Hittade ett till ännu snyggare som jag visar en annan gång tänkte jag.
Nu ska jag äta och göra mig ordning för karnebåtfestival i Las Vikas. See yaaa

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Här håller jag också med dig - Eclipse är så mycket bättre än New Moon. Jag tyckte New Moon var för seg, för händelselös.

2010-07-10 @ 18:34:52
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0