WIP ftw

Jag kallar det
W.I.P
Work in progress..



Hahaha pretty mucho så här ser det ut i mitt rum, i min säng så fort jag ska någonstans. Jag begriper inte att det ska vara så svårt att klä på sig? Grejjen är inte den att jag bryr mig om att jag måste se bra ut och blabla nej "det ska kännas bra" för stunden. Kan tänka ena dagen "imorgon blir de byxorna och den tröjjan bra!" Sen när den dagen väl kommer står jag där på ett superhumör(possitivt) och känner inte alls för att ha tråkiga svarta/grå kläder som jag tänkt. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄH. Tro mig, har bara börjat och en timme kvar att byta om på så snart ligger de mer kläder på sängen :)
Hahahah och jag älskar legoscala dockan man ser under sängen... tog fram leksaker förra året när jag skulle göra en stopmotion film... ja, hon somnade under sängen, okej?!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Aww du skriver alltid så fina kommentarer. Tack söta du ;*

2010-07-30 @ 17:34:03
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: - Alexandra!

Jag brukar ofta välja kläder dagen innan, sen så ställer jag mig in på att jag verkligen ska ha dem dagen efter - då slipper jag ånger. Funkar för mig i alla fall. :)



sv: Ja men, jag bor ju här liksom, du fuskade för det. ;)

Alltså, BARA för att du nu sa att du var i Stockholm minns jag att jag i helgen såg en tjej jag kände igen men kunde inte alls sätta fingret på det. Kanske är det för att du just nu sa att du var här som jag minns att hon var lik dig eller så var det du. :O

2010-07-30 @ 18:18:34
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Tack! Jag är rätt nöjd med bilderna jag tog faktiskt. :)



Hm, jag var aldrig i centrala Stockholm på lördagen, det var då jag var på Gröna Lund och det är inte så centralt. Typiskt! :P

2010-07-31 @ 17:45:56
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0