Work, Work, Work

Okej, jag jobbar och sliter hela dagarna. 7-4 sen hem och äta lite mat sen brukar jag hamna i soffan och lyckas för det mesta somna en sisådär två timmar sen kanske jag tar en promenad och kollar några sidor på internet lite halvhjärtat och msn ett tag sen däckar jag i sängen lite för sent varje kväll sen går jag upp fem igen på morgonen.
Ungefär så ser mitt liv ut i veckorna för tillfället fast nu börjar det ordna till sig. Börjar komma in i vanorna nu och därmed också känna mig piggare efter jobbet så nu ska jag väl skaffa mig ett "liv" igen. Eller ja, saker att göra haha. Det beslutet firar jag med att slänga upp det här blogginlägget 8D


Onödiga saker jag lärt mig på jobbet:
1.
Smurfar äter mycket mat
2. Lady Gaga spelas två gånger i timmen på rix fm, tur att hon har tre olika låtar att variera med..
3. Stålhätteskor är faktiskt väldigt praktiska för en klump som mig som snubblar på tårna hela tiden!
4. Finland har snyggare mode i smyckesväg än Danmark, haha

Jajusteja, för er som inte visste, det är på glitters huvudlager jag jobbar så vi skickar varor till varenda glitter affär i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen. Wiho!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Nr. tre håller jag verkligen med om! Förstår dig där. ;)



sv: Det är verkligen så skönt att ligga så! :D

2010-07-10 @ 18:33:51
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0