Bla-bla-bla

Jag begriper inte att det ska vara så fruktansvärt tråkigt att städa?! Ibland, till och från vissa väldigt ovanliga dagar så tycker jag det är lite småroligt. Jag vet ju hur bra det känns när det är klart och allt är rent och fint och ordning och reda, haha, men nuu ååh gör annat hela tiden. Hahaha till exempel tänkte jag ta på mig min studentmössa en sista gång innan jag la den i fodralet så den inte ska samla damm... iallafall, gissa vad? Jag hittade pengar där i! Haha 20 kr! Plötsligt blev städandet roligare, man kanske hittar mer liksom.

Och på Lördag blir lilla jag stor. Jag fyller 19, sista året som tonåring. Och min lillasyster stack just till västervik med en kompis för att fira midsommar, dissar syrran bara sådär, ae dålig stil haha. Nåja, hoppas hon får kul där. Själv vet jag knappt inte vad jag ska göra midsommar, imorgon. Äsch, de ordnar sig brukar jag säga :D



hahaha smårolig bild någon skickade häromdagen

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Haha åh, det där vet jag hur det känns! Att hitta pengar under städningen är typ det bästa som finns. ;D



Oh, födelsedag snart alltså!

2010-06-24 @ 18:26:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Minna

du kan säkert komma till mig om du inte har nånstans att vara i morgon, om du vill :)

2010-06-24 @ 19:44:31
URL: http://kindaloveyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0