I'm 19!

Hopp så var denna födelsedagen avklarad utan missöden. Haha, vad possitiv jag lät nu, nej men den blev helt okej faktiskt. Väldigt lugn och inte så mycket folk som de brukar komma på grund av olika saker som till exempel att det var midsommar igår och aa folk reser. Gör absolut ingenting har varit ganska trött idag faktiskt haha.

Hade för övrigt inte önskat mig något speciellt alls i present så blev väldigt possitivt överaskad när jag bland annat fick ett kamerastativ! Jag börjar få tillbaka inspiration till att fota av alla dessa grejjer jag får, fick ju även ett nytt objektiv i studentpresent. Detta kan bli roligt!
Förrutom stativet fick jag mest pengar, så imorgon ska jag gå på stan med mamma. Jag gillar att gå och shoppa med henne, ja det är superkul med kompisar med, men av någon lustig anledning hittar jag nästan aldrig någonting bra med vänner. Nej, vill jag shoppa loss så väljer jag mamma som sällskap haha.

Har inte lagt in bilderna från idag ännu så här kommer ytterligare en bild från igår istället.

Tack och god natt :)


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Nej men, jag totalt missade ju! :O GRATTIS I EFTERSKOTT! :D



Åh, kamerastativ är verkligen bra att ha, många bilder kan bli så otroligt mycket bättre då!



Pengar är alltid uppskattat. ;)

2010-06-27 @ 19:28:04
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: För när jag har utsläppt och ligger ner så ligger jag på håret så när jag ska lyfta på huvet dras jag bakåt, sen känns de bara obehagligt xD



Grattis i efterskott :D ;*

2010-06-29 @ 23:09:03
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0