Shoe

Hahaha jag brukar drömma mycket konstigt om nätterna, alltifrån sjukaste mardrömmarna till bara sjuka grejjer. Så, det är jag van vid och bryr mig inte så mycket om men inatt, konstig dröm som skiljde sig från mönstret, jag drömde om ett par skor. SKOR?! Vad ända in i den djupaste grotta??? Haha alltså, ett par skor. Jag fick dem i present av en hemlig beundrare som skickat hem dem till mig via en budbärare klädd i röd kostym och med blanksvarta skor. Från en grymt lyxig presentbox tog jag upp ett par mattsvarta boots med nitar på precis rätt ställen och en lagom klack. Hade jag sett såna skor i verkligheten hade jag bara skakat på huvudet och skrattat men i drömmen var de fruktansvärt vackra och jag höll i dem som om de vore ömtåliga bebisar. Ja, genom hela resten av drömmen jag inte minns lika tydligt. Hahaha alltså... SKOR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0