Studenten!

Jahopp dags att komma in i nya vanor nu då, studenten avklarad! Tänker slänga ihop alla grymma bilder i ett bildspel för att inte täcka hela denna bloggsida med personliga bilder på mig och klassen och släkten och vänner. En annan dag, idag tänkte jag bara skryta lite med att jag fick åka Mustang GT hem från stan efter flakåket genomstan med klassen och den andra mediaklassen.
I stora drag hade jag en grymt lyckad student! Haha några drinkar mer än jag borde fått där på slutet men det gick bra och jag var glad iallafall.
Hahaha. och väldigt smutsig, jag hade lera i håret och över klänningen och skorna när kvällen led mot sitt slut. Men tack alla underbara människor som gjorde dagen och kvällen möjlig, framför allt mamma och pappa som såg till att jag fick åka.... LIMOSIN(!) in till stan sen. Med de bästa. Japp tacktack hörs senare, skål :D



Ajuste, varför jag var lerig. För att David av nån anledning ingen av oss känner till, lyfte upp mig och tappade ner mig i en lerpöl. Hahahaha jag asgarvar bara vid tanken av den synen. Nåja ingen större skada skedd!

Kommentarer
Postat av: minna

jag är ju inte ett dugg avundsjuk... ;)

2010-06-13 @ 13:09:26
URL: http://kindaloveyou.blogspot.com/
Postat av: Anonym

köpa systemkamera?

2010-06-13 @ 17:23:09
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Wow, Mustang är inte dåligt det! :D Inte limmo heller för den delen. :O



Ja men lerpölar är ju bekväma. ;)

2010-06-13 @ 20:27:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0