Vimmelbilder ftw

Bara för att jag älskar vimmelbilder slänger jag här upp alla jag fastnat på under den gågna studentveckan, från Hugo Nattklubb vill säga, inte kompisars haha.

Först ut fotbollsturneringen de ordnade på himpafältet. Kul grej!




Fredag, typ en vecka kvar till den stora dagen.


Måndag, efter avslutningsmiddagen


Tisdag, hahaha det där hålla varandra-på-axlarna-och-dansa-runt slutade med att den längst fram snubblade på en kant och ALLA ramlade ner på golvet hahahaha.




Och utspringsdagen. Haha jag har ärligt talat ingen aning om vilka de andra på bilden är, så hur sjutton hamnade jag på den? haha mm.



Nåja man kan nog sammanfatta det så att studentbandet till Hugos utnyttjades väl, jag höll till där Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag... sen Lördagkvällen låg jag hemma och sov i soffan redan vid nio haha.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det var ingen dålig grej det där alltså - en heö studentvecka! Det önskar jag vi hade, ni ser verkligen ut att ha haft otroligt roligt! :D

2010-06-17 @ 09:46:28
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0