West Coast Riot

Så har man varit i Göteborg och på West Coast Riot och Liseberg.
NIIIIICEEEEEE!

Hahaha tyvärr orkar jag inte skriva så mycket om det just nu mer än att aa de var underbart att få se min stora kärlek och min livsgnista Rise Against live igen. Och på riktigt nära håll!
Hur nära? Så här nära!



Sen vände han sig om och kom lite närmare och jag hade ögonkontakt med honom och jag lovar och svär att de var den längsta sekund/erna i mitt liv. Dra mig baklänges vilka ögon han har och vad knäsvag jag blev.
Sjukt tryck men sjukt härligt. Sen hann jag även med att se större delen av Bad religions spelning, också ett gammalt favoritband så det var med en upplevelse att minnas. Haha, det var tryck i publiken kan jag säga, lite mörbultad man blev efter det.
Och så såg jag Flogging Molly, kulkul, synd bara att jag inte lyssnat så mycket på dem tidigare, de är ritkigt bra.
Och så Dropkick Murphys, missade tyvärr en del eftersom att de spelade direkt efter Rise Against och jag var HELT slut då haha. Så idag åkte jag iväg och köpte deras live dvd så jag kunde ta igen lite av vad jag missade. Eller nått. Den gillade, såg den nyss!

Så kort och gott hann jag med riktigt bra musik och jag måste ge massa creeds till Göteborg, hur mycket trevligt och glatt folk som helst. Haha aa och sen tycker jag det är en helgo dialekt de snackar med också.


Först när vi kom ner till Gbg tog vi oss till hotellet för lite fix och aa man tager vad man haver som jag brukar säga och det bästa bordet i bästa ljuset jag kunde hitta var detta. För ja, jag behövde måla naglarna haha halvt bortskaft rosa/guldigt är inte min grej.




Och lite Bad Religion!

Kommentarer
Postat av: E M M A

fin blogg!:)

2010-06-19 @ 22:14:08
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: E M M A

Sv:Varsågod!:)

Har du sett på bröloppet?

2010-06-19 @ 22:20:24
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag ville också vara på West Coast Riot! Och Liseberg!



Bad Religion lyssnade jag mycket på förr, jag totalt älskar hans röst.



Dropkick Murphys vore också riktigt häftiga att se!



sv: Jag tycker fler städer ska ha studentvecka i stället för att gå på onödiga lektioner när betygen ändå är satta. :P



De bloggar jag läser LÄSER jag, det finns inte i min värld att bara skumma igenom texten, det känns halvhjärtat för mig och det är inte min grej. :)



Tack för att du ville berätta hur du tror jag är!



Jag lyssnar på väldigt blandad musik, mest olika typer av rock. Sen är Drum 'n' Bass och Hardcore (alltså dunka dunk-musik) något jag älskar. Jag kan faktiskt skriva ett inlägg om det snart!

2010-06-19 @ 23:07:32
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0