DIY

Har engelska C, lyckat val(not).
  
Ska skriva en uppsatts, I think, om ett engelsktalande land och sedan inriktat på något kulturellt. Typ musik då och nu. Tänkte de låter bra! Började skriva och vips hade jag en hel sida om Joan Jett & the blackhearts och DIY(Do It Yourself). Hade jag fått med något av de jag var tvungen att få med? Självklart inte. Hade jag skrivit på ett formellt språk? Självklart inte. Var det en uppsatts och inte bara massa spekulerande text? Självklart inte! Var den ens på engelska? Ja faktiskt! HAH 1 sak rätt gjord iallafall alltid något höhö.



Love this song by the way!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag är SÅ avis på dig som har engelska C! Jag ångrar så mycket att jag inte valde det som individuellt val. :(



sv: Oj! Ja det är verkligen olika det där. Vad gör du på dagarna förresten, gymnasium? Har inte fått uppfattningen om hur gammal du är eller nånting. :P

2010-03-11 @ 15:05:26
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Tack så mycket! :)



Nej men! Sånt är lite dåligt tycker jag, speciellt på denna nivå av engelska. Min engelskalärare nu i gymnariet (som jag tyvärr inte har längre då engelskan är klar för min del) är ifrån England och han verkligen totalvägrar prata svenska. Pratar han med kollegor i skolan så pratar han svenska med han pratar så tyst när vi elever är runt omkring. :P



Ah okej, så det är gymnasium. ;)

2010-03-11 @ 15:51:08
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0