Fredag kväll 5 mars

Denna fredag kväll så hade jag filmkväll. Bestämde de förra veckan när jag tänkte att "nae jag tänker vara hemma nästa helg!" Haha så skönt att inte behöva åka buss hit och dit och fram och tillbaks och lalala. Nån gång då och då iallafall. Så sagt och gjort! 11 stycken var vi som mest i soffan haha fick plats preciiiis.
Vi började med att se Blair Wich Project, vilket typ hälften av oss hade sett innan men för mig var det väldigt länge sedan... Den var som jag mindes, inte speciellt skrämmande men jag gillar hur rädda personerna som är med i den faktiskt ser ut. Och kan inte låta bli att tycka det vore grymt kul att vara med i något liknande!
Sevärd? Ja absolut åtminstonde en gång! Så kallad klassiker ju hehehe.
Nästa film blev "Drag Me to Hell". Den var helt okej, Karin störde sig mycket på att den var dåligt gjord. Delvis håller jag med, mycket kunde ha varit bättre och snyggare osv men på det stora var den helt okej och ganska bra skräckfilm att se på filmkvällar delad med vänner som inte gillar skräck egentligen hahaha. Hade några hoppscener som till och med jag for högt av, jag brukar mest bara rycka till hehe. Gillade INTE slutet dock haha lir assur på sånna slut.
Sedan åkte några hem och vi kände att vi ville avsluta med en komedi så då fick det bli Eurotrip. Haha också en klassiker man bara måste se någon gång! Finns inte mycket att säga om den så lägger in trailern här haha. Den mest sevärda av filmerna vi såg ifall jag får säga det själv idag. Och det får jag ju faktistk!




Haha sedan stack väl de sista vid typ halv 4-4 på morgonen till lördagen och natha och jag var vakna drygt en timme till smsandes, fnissandes och skrattandes.

Vill bara säga tack för en trevlig kväll alla ni som kom! Karin, Frida, Sofia, Natha, Alex, Emil, Mathilda, Andy och Larsson:D

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag lever mig in så mycket i karaktärerna i Blair Witch Project att jag känner att jag själv är med om det på riktigt, så jag skrämmer upp mig själv. Sen tycker jag det är så otroligt obehagligt med den där snubben som står i hörnet i slutet av filmen, just för att jag bildar massa creepy fantasier i huvudet. :P



Drag Me To Hell var ingen höjdare för mig men alla filmer kan ju inte passa alla. :)



Eurotrip är rätt skruvad, haha!



sv: Ja åh, must är grejer det. :D



Skönt ändå att helgen blev bra, trots ändrade planer. :)



Tatueringen fäller just nu, massa sårskorpor som lossnar så några dagar till får ni stå ut. ;)

2010-03-08 @ 15:50:22
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0