Fredagkväll

Igår var det fredag va och det firades med bästa tjejerna i världen va! Hehe nej men först var det skola och det gick väl ganska så bra, slutade halv tolv, riktigt skönt för det betyde att jag var hemam till halv två! UNDERBART! Då duschade jag och började fixa sedan var jag redo to rock vid halv fem redan. Det sög ju lite att vara grymt party sugen så tidigt för det ÄR för tidigt att börja om man ska orka hela natten haha. Fick vänta ända till sju då kom äntligen Natha, Karin och Frida och förfesten kunde börja! Massa bra musik och lite smink och dans och allsång(hahahaha) och rapa högst tävlingar(var de för mycket information hehe?) nåja här är ett urval av bilderna jag hittade på min kamera. Fint! Det är Nice.



Som sagt... Sedan vid nio for vi till Hugos haha ovanligt? Nje vakterna gillar oss! Haha fett kul vi satte oss vid ett bord och sedan kom en av bartenderna med en shotkanna och fyra glas åt oss med hälsning från vakten. WTF liksom?! Men vi tackade och tog emot sedan gick vi bort till han och sa tack då sa han att han tycker det är så roligt att vi alltid kommer så tidigt och är så väldigt trevliga och glada och om vi vill får vi hålla egna temakvällar, förfester etc där. HALLÅ?! NICE? :D Snacka om roligt hahaha. Och jag känner att det blir mycket party i denna blogg men jag vill påpeka att även om jag ofta är ute så dricker jag långt ifrån ens hälften av gångerna.
Kvällen var trevlig och jag upptäckte att det finns fler än jag som lätt hamnar på sovplatser som kanske inte är de smartaste.
Kvällen slutade iallafall hemma hos mig med Natha och Alle och Edward Scissorhands. Bra bra over and out eller vad säger man?


Natha: Jenny! Langa en poose!
Skål :) Nellie the Elephant är fortfarande bästa öllåten. Vad en öllåt är? En sån låt man sjunger med till och... typ som en snapsvisa :D

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det är verkligen super att sluta tidigt på en fredag!



Oh, du har också t-shirten. :D



sv: Bloopers är kickass!

2010-03-14 @ 13:51:55
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0