Lördag 6 mars

wakeywakey! Nej det tog väl till typ 1 innan vi vaknade och gick upp Natha och jag... Hade stora planer för denna helg! Vi skulle plugga ifatt alla rester från skolan! Jo tjena... det gick inte riktigt enligt planerna haha. Vi fastnade vid facebook och grejjer haha roligt var det iallafall.
Utom när hon skriver om mig med folk sedan sitter och fnissar utan att berätta!
Efter hela dagen sittandes så blev vi lite utråkade och min syster skulle åka till en kompis, snäll som jag är erbjöd jag henne skjuts! haha snacka om att känna sig gammal?! Vi tog iallafall bilen och åkte ett varv hoho tut-tuuut-tuuut! NEj skojja, men i bilen så snackade vi med min vän Emil som bjöd in mig till min granne Victor så vi åkte inte så långt innan vi åkte hem och gick till han. Där var tanken att vi skulle bada i en sån där mysig badtunna ni vet?
Vi kom dit och den var iiiiiskaaaaalll brbrrrr....
Så några killar där sa "Jenny! Har inte ni bastu hemma?"
jag " Jo det har vi.."
"Bra! Är din pappa hemma?"

Hahaha de är elever på valdemarsviksgymnasiet där pappa jobbar....

"vi ringer Thomas!"
Sagt och gjort, DE RINGDE MIN PAPPA OCH BAD HONOM STARTA BASTUN. Gjorde han det? Ja.
Så tre killar drog hem till mig, in i mitt badrum klädde av sig till badshorts och bastade, sedan kom jag o Naths och några till efter... Så lördagkvällen var vi 8 stycken inklusive min Pappa(!) i bastun och drack öl. Mysigt, trevligt och ganska roligt haha.
Efter ett tag sprang vi tillbaka till grannen och badbaljan och satt där i en dryg timme med.
Inte mycket plugg och som vanligt inte som jag tänkt mig helgen men gör inget det var ganska roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0