Mars 5, 2010

Vi har religion och ganska intressanta diskutioner om hur han Jesus faktiskt dog. För enligt islam(?) så dog han inte på korset. Det finns ju inga bevis eftersom man inte hittar någon kropp eller grav.
"Men han for ju upp till himelen!" sa någon. Pucko, borde ha lämnat kroppen kvar i grottan då. Skulle jag själv helt klart gjort ifall jag fick möjlighet att återuppstå, inte sjutton skulle jag ta med en föredetta korsfäst kropp upp till himmelen då nejtack då skulle jag nog hellre snällt be om en ny. Gärna liknande denna jag nu har men endå, och var jag dessutom sisådär 30-40 år skulle jag fråga ifall jag kunde få tillbaka den jag hade tio år tidigare. Det är min åsikt det!
Slutsats? 1. Han begravdes levande och återuppstod därför inte, utan "bara" vaknade till. 2. Han trivdes så bra att han behöll kroppen

(haha en nypa salt va och upps glömde publicera detta skrevs 11:00 idag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hata religion ;D

2010-03-06 @ 17:33:10
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Love it :D

2010-03-06 @ 21:39:09
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0