"You may find me around Fleet street, if you like"

LYCKA!!! Igår bokade vi en resa till London om några veckor, påsklovet närmare bestämt. DET ÄR SNART! Har varit där en gång förrut, två år sedan i somras och helt ärligt, innan vi åkte dit var jag egentligen inte alls sugen men väl där så blev jag förälskad i staden. Det är fint, och snart ska jag dit igen! Härligt! Behöver komma iväg och rensa tankarna lite innan den sista slutspurten i skolan hehe... Påtal om det har jag gått och blivit sjuk eller något igen. Usch. Säger "eller något" för jag är väl egentligen inte sjuk så att säga. Mest... uppsvullen? Haha mm, svullen runt hela nacken och på diverse ställen i kroppen så kan nästan inte röra mig alls men ingen förkylning eller så så vettesjutton vad det är för fel på mig. Det blir så där med jämna mellanrum, hoppas de går över snart bara.
Äsch vi tröstar och laddar med lite bra musik, det här var det första jag hörde i mitt huvud när jag kom att tänka på london så det får bli kvällens låt! :)




Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Hon har varit upptagen med att jobba och ta körkortet och sen går inte mitt busskort ut dit där hon bor då hon bor mitt ute i igenstans ;(

2010-03-18 @ 23:26:05
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: mmautildah

Såliteså , hur äre?

2010-03-19 @ 09:30:27
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Nej men åh, så roligt att åka iväg! :D



Oj då, blir det inte bättre med svullnaden borde du gå till doktorn. :O



sv: Haha ja det krävs självdisciplin just nu när jag tränar. Hade jag inte tränat skulle det där godiset vara slut innan jag kommit hem då jag handlat det. Sen så har jag inte råd att äta upp godiset innan idag, för då måste jag köpa nytt och det har jag inte pengar till. ;P Ikväll ska jag unna mig som tusan av godiset!

2010-03-19 @ 17:42:15
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0