Hoppsan

Yooo.
Jag sitter i skolan och får ångest över alla äckliga rester jag har i varenda ämne.
Och i eftermiddag har jag cpengelskac som också går åt skogen.
Kunde varit bra om jag orkat hänga med från början men läraren är extremt tråkigt. Och då menar jag verkligen extremt tråkig att lyssna på och går dessutom över på svenska efter ett tag så värt liksom. My weakness is that I care too much. Ellllllleeeeer? Vad har det med saken att göra?! As. Ass. Assssss. Asszzzzzz... hahaha kul ord att säga ju :) Smaka på det ; Assssssss.... hahaha
Aja svammelinnlägg, snart skriver jag mer vettigt igen promise :)


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Trist när engelskaläraren går över till svenska, speciellt eftersom det är engelska på högre nivå än mellanstadiet liksom. =/



sv: Tack så mycket! :D



Oj då, nej då ska du nu hålla dig undan vitlök. ;P

2010-05-06 @ 10:58:15
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0