Sjutton

Haha jag älskar att kolla igenom gamla bilder, hittar mängder av inspiration av saker jag redan gjort?! Och har inte tänkt på det tidigare? Sjutton också. Haha "fy sjutton" det är ett uttryck jag använder mig av ganska mycket till vardags, det var kul på studentkryssningen och i något samanhang kläckte jag ur mig det; "Fy sjutton!" det var bland en klasskompis andra vänner haha de började asgarva och sa "vilka hårda ord ni använder i er klass!"

Tycker det är gulligt haha man ska inte svära. Använd snälla svordomar! Fy sjutton, fy farao, skit, onej, as, tusan med mera. Haha mycket bättre att sprida lite possitiv energi!

Nu ytterligare en asgammal bild på mig. Men denna gillar jag ganska mycket faktiskt, men riktigt mycket jobb i photoshop, mest med bakgrunden. Synd att jag inte har bättre kvalite på denna dator... får ladda upp den igen haha.



Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag är som du! Förr använde jag de fula orden man använder men nu för tiden blir det "attans", "tusan", "fy farao" osv. :P

2010-05-06 @ 19:33:41
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: ssssssssss

fin bild :D

2010-05-08 @ 11:50:39
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0