Valborg utan bilder

Okej nu är jag tillbaka haha. I fredags mådde jag lite sisådär så funderade först på att stanna hemma från skolan men efter en ipren och en timmes sovmorgon så bestämde jag mig för  att kämpa mig dit iallafall. Tack och lov! För efter gick Natha och jag ett varv på stan och bestämde oss för att missa bussen hem och istället köpa med oss mat och sätta oss i en park och käka. Haha det var seriöst roligast på länge! Fy vi skrattade så tårarna rann hahaha har en fin video från då som jag laddar upp så fort jag får den. Underbart att kunna äta ute i parker igen!

Och kvällen drog jag till Hugos med Karin och Frida och vi blev bjudna på två shotkannor haha först av ena bartenden och sen kom vakten haha alltså de är för söta där. De är inte speciellt starka smakar mest saft men en söt gest tycker jag det är. Så var en helt okej Valborg även om det blev en tidig och lugn kväll hem. Men jag hatar verkligen att åka nattbussen fy sjutton spyor och slagsmål. Inte okej!

Och just ja hahaha innan vi drog ut så var jag hemma hos karin och frida och vi skulle grilla. Lyckat säger jag, de hade elgrill och strömmen slog ifrån tre gånger så vi fick ugnsgrilla istället. Men det var trevligt ändå :D

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, som en picknick! Jag älskar sånt, gör det alltför sällan. :(



Tråkigt med grillen men tur att det fanns en plan B!



sv: Du borde se den igen tycker jag! Fantastisk film. Och ja - skruvade filmer är grejer det. ;)

2010-05-02 @ 16:03:20
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0