Jag är rockigt sliten!

Hej!
Igår så hade vi en riktigt rolig utekväll, haha även om jag som vanligt lyckas snacka alldeles för mycket. Tror jag? Inte full koll på vad JAG säger men jag minns ett svar jag fick som... kom väldigt lägligt. Det var väldigt skönt att höra faktiskt. Det kändes bra, nu saknas inte många pusselbitar längre liksom.

Iallafall, det är ju inte varje söndag man vaknar upp i en dubbelsäng på ett hotell med tre brudar varav den ena är mamma till en av dem. Awesome!
Haha och när vi smög ut på morgonen, vem möter man i hissen? Den där Mattias, gayen som var med i Ullaredsserien på tv förra året. Haha wtf? Tydligen är min vän Natha släkt med han. Impad? Inte det minsta!

Iallafall igen, kläderna jag hade på mig igår var jag först väldigt tveksam till och det kändes inte "100% Jenny" men sen jäklar kändes det bra, stortrivdes haha. Hej? Tjena! Tjaaa!

puss


Kommentarer
Postat av: JENNY

Tack för rösten, snygging :)

2010-09-27 @ 11:41:09
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0