Mimikry

Mimikry är ett band jag gillar, de är okej, och de har en hel del bra låtar så vitt jag vet. I lördags mindes jag att det var galet länge sen jag lyssnade på dem, hur jag nu kom att tänka på det. Iallafall, "här är jag" och "en flicka som är stark" är mina favoriter men den här blev jag tipsad om att lyssna på i Söndags, och hey den är riktigt bra!



Ute krigar vintern emot våren
Ute smälter snön från varje tak
Men inne här finns något ingen verkar bry sig om
Och det är min sång.


Min sång den vet att den ska framföras av mig
Min sång den vet att den ska tystna när jag hittat fram till dig
Min sång den vet att den blir aldrig nånsin känd
Min sång den vet att den ska sjungas i det tysta
Det är min sång


Kommentarer
Postat av: Minna

^^.

när blire gokart då :D?

2010-09-21 @ 21:10:36
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com
Postat av: - Alexandra!

sv: Åh, tack så jättemycket! :D

2010-09-21 @ 22:00:38
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0