Normalt att vara konstig, konstigt att vara normal

"Det är ni som är dom konstiga det är jag som är normal"

Men det finns inget som är normalt, vad skulle det vara isåfall? De som gör som alla andra, de som vill se ut som alla andra, de som vill vara som de andra. Hur konstigt låter inte det, och skulle det vara vad som kallas normalt? Det är mer normalt att ha sin egen vilja och gå sin egen väg som ingen annan går. Det finns nu inte så många vägar och därför blir de som går dem inte så många, och de som följer andra blir istället en stor majoritet. Därmed normala eftersom de inte sticker ut. Det är ni som är de konstiga och det är ni som är som jag. Ni som är normala, jag är som er.

Det finns ingen konstigt och det finns ingen normalt..
..Kan jag ibland tycka, men nu vet jag att det finns inga hårda gränser svart på vitt, det är vackra gråa skiftningar däremellan, dem får vi inte glömma.




Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Oj, Thåström var inte igår! Lyssnade på honom för många år sen. :)



sv: Nej jag tror inte jag sett den filmen faktiskt, bra?



Haha ja jag läste det i förra inlägget, dumma internet. :P



Jag tackar å pappas vägnar! :D

2010-09-18 @ 20:03:27
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vi ses igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0